Ga op tijd van huis, zodat je ontspannen in de praktijk aan komt. Probeer verder een ruim zittende broek of rok te dragen. Zorg er ook voor dat je hebt gegeten.
U kunt in de wachtkamer plaats nemen, u wordt dan door ons opgehaald.
Bij onze kennismaking verzamelen wij de noodzakelijke gegevens om uw huidige gezondheidsconditie in kaart te brengen en uw wensen te bespreken. Zo kunnen wij zo optimaal mogelijk aan uw verwachtingen voldoen.
Graag bij een eerste afspraak in onze praktijk een legitimatiebewijs meenemen.
Behandelingen vinden uitsluitend plaats op afspraak.
Het is mogelijk dat een behandeling uitloopt, Wellicht zult u hierdoor even moeten wachten tot u aan de beurt bent. De uitlooptijd is op geen enkele manier op de therapeuten te verhalen. U kunt ons helpen uitloop te voorkomen door op tijd of bij voorkeur 5 minuten voor uw afspraak aanwezig te zijn.
Bij bezoek in de praktijkkamer graag uw mobiele telefoon op stil zetten.
Wijzigingen in verzekering, (e-mail)adres, telefoonnummer of medicatiegebruik tijdig doorgeven. Dit kan ook via het contactformulier op deze website.
Bij een niet nagekomen afspraak of wanneer korter dan 48 uur van tevoren ( op werkdagen) geannuleerd wordt, kunnen wij de volledige kosten in rekening brengen.
Wanneer u een afspraak wilt annuleren dan doet u dit telefonisch.
Wij behouden ons het recht om patiënten die regelmatig hun afspraken niet nakomen, uit te schrijven.
Na iedere consult kunt u bij ons pinnen of contant betalen, u krijgt daarna uw factuur mee. Deze kunt u zelf indienen bij uw verzekeraar.
Agressief gedrag, verbaal of anderszins, wordt niet getolereerd en heeft onmiddellijke uitschrijving tot gevolg.
Waak zelf over uw eigendommen. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, diefstal of verlies van uw eigendommen. U wordt geadviseerd uw eigendommen niet onbeheerd achter te laten.
Wij vinden uw privacy belangrijk. Patiënteninformatie wordt niet aan derden door gestuurd of verteld zonder overleg. Alle informatie blijft binnen het praktijkpand, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts, die de informatie nodig heeft voor medisch onderzoek (verwijzing).
Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. Vanzelfsprekend kunt u deze ook melden bij ons
Heeft u een klacht, maak deze bespreekbaar met uw therapeut.